Sjukling

Idag är jag hemma och sjuk.:( Somnade 9 igår och vaknade 6 idag. Jag gick upp när mamma rigde och påminde om att jag skulle söka jobb via stockholms län. Jag är superförkyld igen, är så trött på det! något måste ha hänt med mitt immunförsvar. Hatar att missa skolan, men jag kanske kan catch-up lite med pluggandet. Imorgon ska jag gå till ungdomsmottagningen på morgonen och sen till skolan kort för att arbeta med form. Ha också tid hos tandregleraren 14.00, så schemat är fullt! Ikväll kanske pojkvän kommer över och följer med till läkaren imorn, så jag ska se till att få allt pluggat innan han kommer hit!

Bilder från i fredags. Vi ar ute och åt på sportsbaren O'learys i gamla stan... Riktig god mat! Det var nhl-match - Bara trevligt med gormande vrålande sportsfantaster runt om;)







Kommentarer
Postat av: Tilda

såg din kommentar, jag är hemma också var i skolan men gick hem. Krya på dig<3

2011-03-22 @ 13:30:26
URL: http://www.tildsan.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack! :)<3

2011-03-27 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0