Skönhetstips (egentligen inte jag)

Hårslingor, flytande eyeliner och nagelbandsolja som jag köpte i lördags. Flytande eyeliner håller hela dagen och är mycket bättre än en vanlig penna. Jag färgar och slingar mitt hår själv, man spar så otroligt mycket pengar, och det brukar alltid bli bra.(Undantag när jag skulle blondera hela håret..) Jag har nyligen börjat intressera mig för smink, inspirerad av den norska bloggerskan: http://ulrikkelund.com/ Brukar annars bara ha maskara och eyeliner. Vill ha: Rosa läppstift, lösfransar, brynpenna, vit kajal, diamond shimmer till huden..kommer bli så fint nu på våren!(: (Det är egentligen inte min stil att mixra mycket med utseendet, men jag har mina "intresse-perioder")


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skulle önska att jag kunde slinga håret men låter håret vila då mitt har varit slitet. Först nu har det börjat se OK ut +att jag snart har min naturliga färg. Så vågar inte :-S.

2011-03-31 @ 16:45:26
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mitt hår blir också jätteslitet av det. men jag har börjat köpa vårdande shampo o balsam, eller så kan man köpa hårinpakning! :)

2011-04-05 @ 12:24:18
Postat av: Anonym

// sofia

2011-04-05 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0